søndag, august 05, 2007

Endelig ferie!

Ironisk nok blir det endelig ferie for meg nå, og den blir i Oslo. Jeg ville egentlig aldri funnet på å forlate sørlandet med fridager og mulig sol i vente.. Men, nå er jeg såpass lei av solen som aldri kommer, badevannet som aldri blir varmt nok, fester som gjør at jeg lukter bål, jobb som gjør at jeg lukter pizza og at alle pengene jeg egentlig ikke har blir brukt på båtbensin.. Så jeg ser veldig frem til noen herlige uker i Oslo hvor jeg skal riktig kose meg!

Denne nest siste dagen hjemme valgte jeg å bruke veldig rolig. Rote litt i mammas smykker, og sy opp en gammel kjole fra Fretex som jeg synes er så fin, men aldri har brukt fordi den var for lang. Nå er den kanskje litt kort, men jeg tror jeg kan bruke den..



Dette armbåndet fikk jeg lov til å ta med meg av mamma. Fornøyd! Jeg husker at jeg synes det var fint når hun fikk det en gang på åttitallet også:)



2 kommentarer:

Ave sa...

jaaa, du er tilbake! :) når kommer du til oslo?

Dyveke sa...

Imorgen! Jippi!! Så lenge lønnen da kommer inn straks blir alt så supert, to ferieuker:)