fredag, mars 07, 2008

Fredagsdans


Det er fredag, og i den anledning er det på tide å kikke på litt herlige dansevideoer. Jeg har stjålet som bare det fra Facebook-gruppen til Dansbart, men jeg føler jeg har lov etter lang og tro tjeneste som ivrig på dansegulvet i kjelleren til Felix.


De som har brukt litt mer enn noen minutter på You-Tube før har nok mest sannynlig ramlet over disse allerede..men det er alltid herlig med gjensyn!


Et filipinsk fengsel som danser Thriller-dansen er inspirasjon til mer unison bevegelse ute på dansegulvet. Selv er jeg for å bringe både linedance'en og alle dens avarter tilbake!


Kanskje funker denne bedre? Du kan også lære disco av en finsk proff eller kos deg med min personlige favoritt. Den har jeg lagt ut før, men kan selvsagt sees mange ganger!


Det skal sies at jeg ikke har høytalere på dataen på kontoret og dermed kun kan stå inne for dansen, som til gjengjeld er riktig herlig!


Ingen kommentarer: