onsdag, oktober 25, 2006

Har jeg det travelt?

Imorgen reiser jeg til Oslo for å gå på produksjonsmøte. Jeg skal nemlig være med på en kortfilm som skal filmes i Oslo fra 29.10 - 10.11. Det er en gruppe fra avgangsklassen til Den Polske Filmskolen som skal lage filmen, som handler om en polsk mann som kommer til Norge for å finne tilbake til sin eks og sin datter. Fin historie og spennende prosjekt, men lang tid å være borte fra Lillehammer når det er mye som skal gjøres.

Så jeg har egentlig en litt travel dag idag, og som andre dager når man har litt for mye å gjøre, så blir ingenting gjort. Jeg fant plutselig ut at jeg skulle lage meg en egen blogg, det kunne jo ikke vente.. Og 2 x extreme makeover home edition ble plutselig mye mer interessant enn å vaske klær, pakke, finne fram rekvisitter, gjøre ex. phil oppgave, skrive x antall mail, få lest pensum, jobbe med museums-oppgave..ja, det meste av ting jeg skal ha gjort i løpet av dagen, så nå må jeg bare sette igang med dette. For i Oslo er jeg kl 18 imorgen, og da må ting være gjort.

Gleder meg til å tilbringe noen uker i Oslo, og det skal bli veldig koselig å treffe folk igjen, så fremt jeg får tid til det.. Helgen er ihvertfall holdt av til å ordne i leiligheten hvor det skal filmes, og så får mamma litt tid da.

1 kommentar:

Anonym sa...

Næmmeeeeeen......så flink DU er, da!? Blogg og greier... Og jeg som trodde du gjorde ex.phil.. (phu!)

Jeg kommer nok til å plage deg endel selvom du forsvinner til Oslo i to uker, altså..kan ikke regne med annet... To uker uten "Jæææsinkjubætør" og henging på Banken.......aiiihj.. What skal I do??

Men, blogg er bra, altså... Nå kan du jo BLOGGE alle de bra tankene dine og, ikke bare tegnespråke dem..... Weee!! Jeg er på vei jeg og, må bare skjønne dette bluethooth-mobil-bilder-data-ff-systemet først.......arghargh... Men det kommer, det kommer!

Lykke til med oppbyggingen av din egen verden, schnuppa!

We talks...

;)