tirsdag, januar 01, 2008

2008

Jeg hadde en herlig nyttårsfeiring igår med masse godtfolk og herlig mat. Hos Kari koste vi oss med hummer, kreps og masse annen deilig sjømat og drakk sprudel og hvitvin i bøtter og lass. Videre gikk turen til YG6 hvor vi drakk rom fra flaska og aldri ville gå. Siden jeg ikke har det i meg å gå og legge meg tok Kari og jeg champagneflaska og jägeren under armen og avsluttet kvelden med champis og grandis.

Dagen idag har jeg kommet meg igjennom ved hjelp av masse pizza og tre filmer hvor jeg har sovet gjennom to.

Når det gjelder 2008 tror jeg det blir et topp år!

Her er noen av de søte menneskene jeg feiret med i går.




Selv hadde jeg tatt på meg partyøredobber igår. Øredobber er vanligvis en fin ting når gammel moro skal pyntes på ny, men skikkelige partyøredobber gjør som regel hjemturen til en enda heftigere "walk of shame". Spesielt hvis man bare har en igjen slik Kari hadde idag.


Ingen kommentarer: