søndag, januar 06, 2008

Kjoler og singelliv

Jeg har vært ganske dårlig her inne i det siste, men jeg har hatt det gøy da. Blitt endel fest med jentene mine. Igår fant vi ut at vi skulle holde oss borte fra alkohol for en stund, så vi spiste herlig tapas på dattera, og dro hjem til Nora og tok en "all-night'er" med jentene i New York. Man får ikke mindre lyst til å shoppe av 6-7 timer med alle Carries fantastiske antrekk, men, men..

Jeg har nå bestemt meg for at kjoler skal stå i fokus. Dette er en av mine favoritttkjoler fra sesong 6 som vi så. Lommer og hette..herlig!


Bildet er fra www.hbo.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

nyyydeli! men må ikke glemme den fine-fjær-kreasjonen i nest siste... om man kunne hatt en sånn kjole.. og anledninger* oioioioio, no:)

Dyveke sa...

ja, den er en av de mest fanatsiske! Alle kjolene i siste episode er herlige!:)