tirsdag, august 12, 2008

Kommet for å bli

Uansett hvor lei en kan si å være av skjerf akkurat nå, så har jo skjerfet kommet for å bli. "Kjøkkenhåndle"-motstanderne får skrike opp så mye de vil om at nå er det på tide å pakke bort skjerfet for en stund, det henger nok snart rundt halsen min igjen, om ikke akkurat den rutete varianten.


Dette bildet fra Copenhagen street style minte meg plutselig på et skjerf fra Malene Birger de hadde på Designers i vår. Bare at det var stort, med slike detaljer i endene. Finner jeg rette stoffet skal det bli høstens første DIY prosjekt tror jeg. Etter en liten titt på hennes sider ble jeg også glad for å kunne konstatere at hetteskjerfet er med denne sesongen også. Etter at jeg hadde mast om det i flere år, ble jeg fråstjålet det jeg kapret til med på Indiska i fjor en fuktig kveld på byen.

Ingen kommentarer: