tirsdag, august 12, 2008

Kryss, rundkjøring, u-turn?

Ting skal snus litt på hodet i løpet av den nærmeste tiden. Jeg skal kjøpe leilighet og driver og søker jobber. Føler nå at jeg står midt i et kryss litt sånn småforvirra uten helt å vite hvilken vei jeg skal, og på samme tid jeg jeg går litt rundt i sirkler. Når det gjelder leilighet så går det jo sin gang, litt mange inntrykk å ta inn etter den 15 visningen på få dager, men nå er budrundene i gang og da er det jo bare å vente og se.

Jeg gleder meg utrolig til å ha mitt eget, og ikke lenger være stuet inn på et lite rom i et kollektiv med alt for mange eiendeler.. Jeg har funnet ut at jeg nå har bodd i 13 forskjellige kollektiv siden jeg flyttet hjemmefra, kun første leilighet bodde jeg alene i, så det er absolutt på tide!

Når det gjelder jobb har jeg akkurat idag bare lyst til å kaste inn årene og bare si: ja, salg eller servitørjobb, det høres topp ut det! - ferien har satt seg i kroppen, så energien må kjempes litt frem. Uansett, jeg er oppe av sofaen før jeg kan karakternavnene i Days of our lives, det får være et mål. Men, godt er det å sutre litt når ting stopper opp for et øyeblikk.

Ingen kommentarer: