søndag, september 02, 2007

Oslofashion

Må bare anbefale denne bloggen, som jeg muligens har oppdaget sent, men uansett godt! Jeg synes for en stund tilbake at Oslosko var et friskt pust i bloggverdenen (noe jeg fortsatt synes), og det er virkelig Oslofashion! Det er litt som en hel blogg med Vice (DO's &) Dont's, uten at det blir krampeaktig. Jeg lo ihvertfall godt!

I det siste har jeg synes at bloggeverdenen har vært litt kjedeligere enn tidligere (inkludert min egen)..idag tok jeg meg til og med i å lese gjennom store deler av arkivet til Siggen.. Disse friske pustene er altså meget velkomne.

Update: Nå har jeg lest gjennom min egen blogg også, fra ende til annen. Det var ganske så hyggelig faktisk. Og selv om jeg har syntes den har vært kjedelig i det siste, og i grunnen har hatt ganske lyst til å slutte med hele greia, fikk jeg nå ny giv til å fortsette en stund til. Så lenge det er moro..

2 kommentarer:

Ave sa...

jeg føler det har vært liten aktivitet for mange bloggere den siste tiden.det demotiverer andre igjen. ond sirkel.keep up the good work dyvetchi! ;)

m sa...

Saaaaaaaaaaaaaaaavner bloggen til Siggen altså... den var så fin. Alltid noe å glede seg til der.