søndag, september 16, 2007

Tiddelibom


Den siste uken har vært ganske jobbhektisk, eller, ihvertfall slitsom med mye sene vakter som ender i snudd døgn. Det har vært Dølajazz i Lillehammer og masse konserter både i cafeen og i resten av huset.


Når jeg idag våknet etter enda en sen/tidlig natt/morgen og kikket ut av vinduet, hva r det jeg da ser? Jo, snø. Den 16. september har det begynt å snø i Lillehammer. Det hjelper ikke på motivasjonen for å si det sånn.


Når jeg da kom meg på jobb fikk jeg frokost; deilig ciabatta med parmaskinke og kaffe, og så ble jeg sendt hjem fordi det var så lite å gjøre. Så nå skal jeg kose meg med te og to repriser på Idol som jeg har gått glipp av i uken som gikk!

2 kommentarer:

Ave sa...

My God! seriøst?

Dyveke sa...

Ja, men det er gått over til regn da. Uansett litt sjokk, og det er skikkelig kaldt og guffent.. Jeg er ikke klar for vinter helt enda!