lørdag, juli 07, 2007

7 kuriositeter

Ave har tagget meg..og jeg ser at alle som en omtrent har vridd hodene sine for å komme med syv kuriositeter om seg selv, så jeg får bare hoppe i det:

1. Jeg er sørlending, men uten dialekten. Men, er jeg sammen med folk som snakker dialekt (spesielt fra Lillesand) så tar jeg opp tonefall og uttrykk fra denne dialekten. Når andre folk gjør det synes jeg det høres ekstremt teit ut, men jeg klarer ikke gjøre noe med det..

2. Jeg liker Britney Spears, rett og slett..

3. Jeg har store problemer med å høre enkelte folk sine spiselyder, må forlate rom pga dette av og til

4. En av mine absolutte favorittsanger er Love don't bother me med Stage Dolls

5. Jeg har en veldig tendens til å overdramatisere + bygge på historier når jeg drikker

6. Jeg gleder meg stort til 21. juli siden det da deiser ny Harry Potter-bok ned i postkassen min

7. Penger brenner i lommene mine, jeg er helt ekstrem til å shoppe, spesielt blader og vesker..

3 kommentarer:

Marte den skumle svarte sa...

Ååååå, Dyveke....jeg gleder meg også sånn til 21.juli. Jeg skal imidlertid være i bokhandelen ett minutt over midnatt med mikrofon. Blir moro. Men vet du hva? Imorra skal jeg på pressevisning av Harry Potter and the Order of the Phoenix for lørdagsbarnetimen. Jippi!!!!!!

Dyveke sa...

Å heldige:) gleder meg til å se den!

Anonym sa...

Jwg er helt enig i punkt nr. 4!! Sangen er helt nydelig! har vært en av mine yndlingssanger i flere år, men jeg hr faktisk aldri støtt på noen som liker den like godt som meg. morsomt =)