fredag, juli 06, 2007

Litt av min festival i bilder

Det har skjedd så mye i løpet av de to siste ukene, at det er helt umulig å prøve å oppdatere noen på det, men jeg har ihvertfall fått tatt noen bilder jeg kan vise frem. Det jeg ikke fikk tatt noen bilder av er nedriggen, den besto av å være så skitten som man aldri før har vært, og være så trøtt og sliten som man aldri før har vært, og jeg har etterhvert fått litt mer peiling på verktøy, jeg har fått større armmuskler og jeg har stått bakpå en søppelbil med sneip i munnviken. Nå fremover jeg jeg bruke mye smykker og høyhelte sko for å veie opp..


Festivalportretter prydet husveggen vår, artig med mange kjente fjes

Her er utsikten til Hovescenen fra trappen vår, perfekt sted å sitte og se på konsert!

Huset som bristet scenograf-Nora sitt ben på to steder..


Yndlingsskiltet mitt, det kan også lyse selv om det ikke gjør det akkurat her..

Fine lys på teltscenen

Sykkelbanen Lagombra. Det ble mange turer forbi denne under opprigg, for å lukte på den:)

Fine skilttårnene


Kinoteateret i regnværet
Den fine infotavla vår. Jeg skal ikke skryte på meg snekringen, men maling og bokstaver:)


Blomstene må ned fra amfiet etter siste visning

To glade, trøtte og litt forvirra filmansvarlige har hatt siste visning på Hove07











Ingen kommentarer: