lørdag, juli 14, 2007

Liggesår og firkantede øyne

Det kunne ihvertfall lett blitt sånn hvis jeg skulle fortsatt å være syk (er vel ikke helt frisk enda, men satser på å være ute i sola snarest!) I endel dager nå har jeg nemlig holdt sengen uten å orke å lese eller noe, og etter en dag hvor jeg ikke klarte å gjøre noe som helst fant jeg ut at dette var en perfekt tid til å fortsette med Rome som jeg såvidt hadde begynt å se. Det endte da opp med at jeg så hele sesong 1 på en dag. Så ja, jeg kan anbefale den videre, var litt skeptisk til den i utgangspunktet, men ble hektet jeg..på tross av (eller kanskje på grunn av) feberørske.

Det er jo ikke alt jeg har sett, og her kommer den egentlige anbefalingen: Igår og idag har jeg nemlig sett Brideshead Revisited, en engelsk tv-serie fra 80-tallet basert på Evelyn Waughn's bok ved samme navn. Den er veldig fin og hjelper meg å ikke synes så veldig synd på meg selv, som ikveld ikke kunne være med på en venn av meg sin bursdagsfest. Festen holdes på skjæra med egen DJ og Focolift har konsert, så det er all grunn til litt selvmedlidenhet..

Men ihvertfall, Brideshead er serien å krype under pleddet til når høsten kommer!
Bildet er tatt fra bbc

Ingen kommentarer: