mandag, juli 16, 2007

Sommer på Lyngør

Idag startet jeg min tre-ukers sommerjobb på Lyngør, nærmere bestemt Seilmakerfruens Kro. Så det er der jeg skal kose meg fremover i tid, med forhåpentligvis bare bedre og bedre vær. Idag var det helt strålende å kjøre båt til jobb (man må kjøre båt for å komme til Lyngør), men hjem igjen ble det et kvarters tur i piskende regn.. Ettersom jeg har fått alkoholnekt av legen min (frem til det blir klart om jeg har fått kyssesyken eller ei..), så dro jeg nemlig hjem rett etter jobb i regnet, istedenfor å sitte igjen med de andre over en pils. Gleder meg til helgen, da skal jeg begynne å nyte sommeren i fulle drag!

Viser et lite stemningsbilde tatt inne i Kroa, så idyllisk som man kan få det..


Bildet er tatt av en av mine fine kolleger

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååå.. gleder meg til å komme til lyngør. frisk igjen dy?

Dyveke sa...

Ja, jeg går på antibiotika nå, og så får jeg først lov til å drikke alkohol til helgen, når det forhåpentligvis blir avkreftet at jeg har kyssesyken..