lørdag, oktober 20, 2007

Hobbyverksted

Jeg har formiddagen fri, det er høst og jeg er halvgroggy i formen. Har som jeg alltid for om høsten en veldig "jeg vil lage ting"-trang. Har egentlig lyst til å sy, men det blir med strikking idag. Holder på å strikke meg min utgave av Benettons kjedeskjerf som jeg blogget om for ca et år siden. Mitt blir i forskjellige hvit og grå-toner. Det tar sinnsykt lang tid!
Etter jobb igår tok jeg meg en øl når jeg hadde oppvasken igjen, og det førte til at jeg ble nødt til å kjøpe meg røyk. Min første røyk på 6 dager. Ikke det at jeg prøver å slutte, men jeg har funnet ut at når det sosiale livet er labert (blakk, mye jobb...osv..) så drikker jeg mindre, jeg røyker mindre, jeg trener mer og spiser sunnere. Supert? Ja.., men herregud så kjedelig..

Bildet har jeg tatt fra siggelicious oslo style som har tatt det fra Face Hunter

1 kommentar:

Ave sa...

gøy skjerf! :)