torsdag, oktober 18, 2007

Ny input

Jeg har sett altfor lite film i det siste. Ihvertfall film som jeg ikke allerede har sett en, eller gjerne flere ganger før. Så idag hadde jeg lyst til å ta en kinotur, men istedenfor ble jeg sittende hjemme og se sesong 6 av jentene i New York for ? gang. Dette var filmprogrammet i Lillehammer idag:

Farvel Bafana
The Kingdom
Kjærlighet på menyen
The Bourne ultimatum
Rottatouille (no. versjon)
Stor oppstandelse

Altså tre filmer som de anmeldelsene jeg har lest har sagt at jeg ihvertfall kan spare til dvd, en oppfølger hvor jeg bare har sett nr 1 (min egen feil dette ja..), så en film jeg helst vil se i engelsk versjon og til sist en komedie som fristet svært lite idag.. Men selv om disse ikke fristet meg spesielt er det mange filmer der ute som jeg har veldig lyst til å se om dagen. Her er en liten liste over de jeg har gått glipp av, de som ikke enda er kommet ogde som aldri kommer til Lillehammer:

A mighty heart, death proof, den unge jane austen, direktøren for det hele, farvel falkenberg, hairspray, hoppet, inland empire, lady chatterley, miss potter, mørk blå nesten sort, persepolis, planet terror, sicko, supervoksen, the good german, the simpsons movie (pinlig), varg veum, zodiac

Ja det var et lite knippe av filmwebs liste over aktuelle kinofilmer..men ikke aktuelle lenger/enda her i byen. Kanskje jeg var litt fordomsfull mot dagens kinoprogram og gikk glipp av en fin filmopplevelse, men jeg må si jeg gleder meg til å komme til Oslo hvor valgmulighetene mine er litt større! Ja, jeg er litt lei av Lillehammer om dagen...

2 kommentarer:

Ave sa...

Det er sånn at man bare ikke får gjort ting av og til. Er der sjøl om dagen. Så sammenligner man seg selv med det supermennesket man en periode har klart å være, og hvor deilig det var, men så er kroppen slapp og resignert og tom for tiltak. Du kan jo hvertfall være glad for at du slipper å koke vannet, Dy! ;)

Dyveke sa...

Hehe..ja, tenkte på det går når jeg tok meg et deilig glass vann fra springen etter å ha skrevet denne posten.