torsdag, oktober 18, 2007

Liten shoppingtur

Jeg tok på meg de høye hæler idag og trippet ut i høstsola for å bruke opp en hundrelapp eller to.. Når jeg kom til Fretex hadde alle de tingene som jeg hadde tenkt meg, men ikke hengt av (jeg har en tendens til å glemme at det er andre enn meg som handler der), forsvunnet.

Men, det var greit nok det når jeg fant denne vesken til kun 30 kr på Ting & Tøy. En eldre dame kunne informere meg om at vesken er fra slutten av 40-tallet eller begynnelsen av 50-tallet. Hun hadde nemlig en lik på loftet hjemme. Damene på Ting & Tøy er herlige!

Med på kjøpet fikk jeg en uåpnet pakke med 6 drikkebrikker fra Mallorca. Jeg elsker sånne tacky drikkebrikker!


På H&M ble det armbånd, øredobber og en mørkegrå genserkjole-sak som er mye finere i virkeligheten enn på bilde..


2 kommentarer:

Alisa sa...

veldig fin veske! :)

Dyveke sa...

Takk, takk:) veldig fornøyd!