torsdag, oktober 25, 2007

In America..

Når jeg lette etter bilder av 1-års kake til forrige post kom jeg over en god del kakebilder for å si det sånn. Og det var ikke hvilke som helst kaker, men amerikanske kaker. Det er de villeste kakene jeg har sett, og de som serveres i de vanlige bursdagsselskaper her til lands kan bare gå og legge seg. De har diverse nettsider hvor man kan laste opp bildet av kaken og hvordan man har laget den. Men, så har de jo også en del flere hjelpemidler der enn vi har her, ingen vanlige langpanner der i gården for å si det sånn. Når jeg en gang kommer til et amerikansk kjøpesenter kommer jeg helt sikkert til å gå amok i kakehjelpemiddel-avdelingen. Tenk så moro med en skikkelig rosa Barbiekake! De som du ser under ble jeg veldig fascinert av!


Her er enda et eksempel på en kake som noen har lagt ned mye arbeid i,


og en laget av en som er litt mer menneskelig..


2 kommentarer:

Renate sa...

Supermariokake!!!

Cowboystine sa...

Du, leste oppskrift på sånn glasur, man smelter marshmallows og kjører i melis og farge! Det blir et prosjekt! Kom deg til oslo nå.