søndag, mai 20, 2007

Bursdagsfest

Som tidligere nevnt skulle dagen idag brukes på Anitas burdagsfest, og det ble den. Men først hadde jeg noen timer med Carnivale som vanlig, og så var det kaketid. Kaken ville aldri steke i midten, glasuren skilte seg og den så ut som et takras, men med mye pynt og godvilje så ble den godkjent for fest. Anita som ikke hadde ventet seg kake i det hele tatt fikk hele to!
Så forløp resten av kvelden seg med mye god-hits fra DJ Anita fra Golf Syncro tiden (bilen vi rånte rundt i Tvedestrand med) og endte med pizza på Justisen.. Så gikk turen hjem for meg, som begynner å se veldig frem til en ordentlig pausedag! Jeg har leid Departed og er dermed klar for en skikkelig søndag!

2 kommentarer:

Ave sa...

takk for en strålende kveld! miss my synchro..

Dyveke sa...

Jeg savner den jeg og:)