søndag, mai 06, 2007

Pikehjemmet

Idag har vært en lang dag med Hove-møter, litt tungt etter fire timers søvn, men veldig deilig å få litt orden i sakene nå! Imorgen er også en sånn dag, og derfor er det nå litt stille på denne fronten. Jeg kommer heller sterkere tilbake!

Vi hadde en liten pause idag hvor jeg og Silje ble med Kari på visning. Leiligheten ligger i en bygård på Bislett hvor det bare bor jenter. Ganske spesielt..men slik har det altså vært siden det ble bygget på 1920-tallet. Tenkte jeg ville vise dere stuegulvet som også var ganske spesielt.


Også er det eneste stedet jeg vet om som har egen rullebod i kjelleren, det skal man ikke kimse av..



2 kommentarer:

Zava sa...

Så du er involvert i Hove? Høres spennede ut det der, lover bra synes jeg. Lykke til!

Dyveke sa...

Takk, takk. tror det blir veldig bra! Så det er jo bare å ta turen;)