søndag, mai 20, 2007

Costume


Var nettopp ute og handlet litt og plukket da også opp nyeste Costume, noe jeg gjør hver måned. Man kan jo lure på hvorfor jeg ikke har begynt å abonnere enda, men det har jeg altså ikke fått somlet meg til. Men nå fikk jeg en god grunn til det. Det man får på kjøpet (eller tilnærmet på kjøpet) nå hvis man begynner å abonnere er ansiktsett fra Dermologica. Det passet rett og slett innmari fint ettersom min favoritt ansiktsvask fra nettopp Dermologica nylig ble tom. Fornøyd!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har ikke testet Dermalogica enda, helt merkelig egentlig, ettersom jeg har hørt så mye flott om det. Har du noen spesielle anbefalinger?

Dyveke sa...

Det eneste produktet jeg har hatt er special cleansing gel, som jeg har vært veldig fornøyd med. Ellers har jeg prøvd en ansiktskrem og en sånn gelesak til å ta på urenheter som jeg også syntes virket bra, men som jeg ikke har prøvd lenge nok..