onsdag, juni 20, 2007

Festivalgarderobe

Det blir mye Hovefestival fremover her tenker jeg. I huset jeg skal bo på området får vi trådløst nett, så det er mulig jeg kan klare å gi dere oppdateringer både på konserter, herlig scenografi som skapes nå om dagen, folk og livet der ute generelt.

Idag tenker jeg mest på at jeg skulle ønske jeg kunne gå til innkjøp av en ny festivalgarderobe bestående av kosebukser, herlige kjoler/topper og lange strikkegensere som man kan krype inn i på kvelden. Men, det får bli handling etter festival nå lønnen kommer..

Her er noe av det jeg kunne tenkt meg. Klærne er fra H&M, Vila og Topshop (bortsett fra den grå genseren som er Alexander Wang)


5 kommentarer:

Ave sa...

Den er så fin den blå genseren fra Vila! me wants

Dyveke sa...

Ja, den er helt fantastisk! Så den på bloggen din.. Håper å finne den i arendal i løpet av sommeren!

Ave sa...

hvis du gjør det, så må du kjøpe den til meg og, så får du penger. Vi kan ha en deal på det? den som finner den først? :)

Dyveke sa...

Høres ut som en plan!

Dyveke sa...

Du skal få lov til å kjøpe den hvite toppen i midten og om du kommer over den;)