torsdag, juni 07, 2007

Sko

Idag skulle/skal være lesedag for meg. Jeg startet fint ute på balkongen, det er nemlig så fint vær at man ikke har lov til å være innendørs, men det er også så varmt at man ikke skjønner hva man leser. Så jeg tok meg og mine selvlysende hvite ben på en liten luftetur (luften står stille, så det blir mer en tur for å bli enda mer varm..), og selvfølgelig en titt innom Fretex som det er utrolig lenge siden jeg har vært innom.

Der fant jeg noen sko som jeg måtte holde av: Disse gjør foten kjempepen, men er ekstremt vanskelige å gå på..jeg er ikke vant til så høye hæler merker jeg.. Enten får jeg ta kurs eller satse på å bruke de kvelder som består av taxi-sitte-taxi.. De er pene å se på ihvertfall..

Og disse måtte jeg bare ha, har lett etter sånne, men ikke funnet noen jeg har falt helt for (ihvertfall ikke som jeg har hatt råd til). Disse likte jeg kjempegodt, og de var gode. Godt å ha noe som gjør at høsten ser bedre ut.

Med på tur hadde jeg disse skoene fra en av Lillehammers bruktbutikker. Jeg fikk de av Stine ifjor, og brukte de bare en gang fordi jeg fikk så innmari gnagsår. Det fikk jeg ikke nå, så disse seiler nok opp som sommerfavoritter.

Ingen kommentarer: