mandag, juni 11, 2007

Fineste skoene

Idag har jeg hatt eksamen, og i forhold til det jeg har hatt tid til å lese så gikk det forholdsvis greit tror jeg. Nå er det ihvertfall sommerferie! Eller nesten da..må jo bli ferdig med Hovefestivalen før det blir helt ferie, men det blir bare moro! Og før det skal jeg på eksamensfest ikveld, imorgen er det "intervju" til bachelorpraksis i et produskjonsselskap, så bærer det hjem til det blide sørland hvor det skal bades og soles og slappes av før Kortfilmfestivalen står for tur. Jippi!

På vei hjem idag tok jeg turen innom Fretex, og der sto de fineste skoene som jeg hadde så lyst på, men det er ikke så stilig når hælen stikker ut bak, så hvis det er noen av dere som oppholder dere i Lillehammer, bruker 36/liten 37 i sko og har 79 kr mer enn meg på kontoen, så ville jeg slått til!

Ingen kommentarer: