mandag, juni 04, 2007

Parkliv

Idag er en ganske god dag..jeg har begynt å glede meg sånn til å komme hjem på sommerferie, at jeg er rett og slett ganske lei av hele Lillehammer om dagen. Men, idag fikk jeg levert eksamen, nå er det en hel uke til neste gang, og det er en god ting. I tillegg er det fantastisk fint vær (nesten for varmt, men det kan man ikke si høyt..). Og som kremen så hadde jeg fått gaver i posten når jeg kom hjem. Jeg hadde nemlig bursdag på fredag, og når man bor sånn litt vek fra alle, og er kjempetravel på bursdagen, ja..da blir de spredd litt utover.

På selve bursdagen min spiste jeg middag med Pappa, og av han fikk jeg bursdagspenger og to cd'er (Feist som er veldig fin, og Rufus Wainwright som jeg ikke har fått hørt på enda.) Og jeg fikk gavekort på vinmonopolet av Tante og Onkel som skal dekke siste eksamensfest om en uke:) (På byen fikk jeg et maleri, men det kommer det en post om senere!) Idag hadde jeg fått kort av besteforeldrene mine med enda mer bursdagspenger (det kom godt med!) og pakke fra søte Anita: stor stråhatt og gavekort på H&M:) Jeg har allerede lovet Ingunn at jeg skal begynne å gå med hatt, så det passet midt i blinken. Også blir det deilig skygge i ansiktet!


Imorgen starter innspilling av reklamefilm på filmskolen, og jeg skal skaffe statister. Mangler fremdeles ca 15 til onsdag, men nå tar jeg meg rett og slett fri. Turen går til parken hvor eksamen skal feires med grillmat og noen pils. Hurra!

Slik ser det ut på idylliske Lillehammer gjennom mine sollbrilleøyne. Det er ikke alle høgskoler som har like bonderomantiske områder..med stabbur og det hele

2 kommentarer:

Ave sa...

den hatten kledde du! :)

Anne-Linn sa...

Pene Dyveke:)