tirsdag, juni 05, 2007

Gaveshopping

Idag har vært en skikkelig slitsom dag, selv om jeg egentlig ikke har gjort så veldig mye.. Jeg har bare vært helt tappet for energi, og det har vært masse stress med å skaffe statister. Dagen har jo gått greit, men det er en dag igjen og en hel del statister som mangler..

Når jeg ikke har stressa med dette, så har jeg tenkt litt på hva jeg skal bruke gavekortet fra Anita på. Nå har ikke jeg vært på H&M på år og dag, men jeg vet ihvertfall om to ting som jeg har lyst på. Det ene er flettebånd, som de dere sikkert har sett på bl.a. Ingvild, og det andre er denne bikinien. Den nye blå kjolen min med sølvstriper blir perfekt å slenge over etter en dag på skjæra:)

Under ser dere min nye hatt litt tydeligere.



Bildene er fra www.hm.com

Ingen kommentarer: