søndag, juni 03, 2007

Sommer og eksamen

Idag har jeg eksamensinnspurt.. Jeg har hatt ca tre uker, kanskje litt lenger tid på å skrive denne eksamensoppgaven, og ender opp med å skrive den på en dag.. Når skal jeg lære? Forhåpentligvis til høsten. Sommern har kommet for fullt her i Lillehammer og jeg skulle gjerne vært ute og kost meg i parken, eller helst skulle jeg ligget på en solseng hjemme på Borøya! Bare litt over en uke igjen nå, det blir fantastisk!

Men, jeg måtte ta meg en liten tur ut for å få luftet hodet for en liten stund siden. Har hivd på meg noen komfertable klær som dere kan se, men tenkte jeg skulle vise fram kjolen som jeg kjøpte i Dublin og ikke har fått vist frem enda. Herlig sommersak. Det bør være ganske tydelig at jeg har problemer med eksamen idag, som dere ser av ansiktsuttrykket mitt krever det jo voldsomt med konsentrasjon bare å ta et bilde..

Ingen kommentarer: