onsdag, januar 10, 2007

Det blir film..

Nå skal jeg endelig legge meg for dagen, ca 5 timer til jeg skal opp og på'an igjen. Det er lange dager og slitsomt, men det blir film og det er gøy! Nå har vi vært i studio i to dager, med unntak av en scene som vi gjorde ute. Og masse fine bilder har vi fått! Imorgen skal vi være ute hele dagen. Det blir kaldt, men vi har heldigvis en leilighet å varme oss i. Mange spennende og utfordrende bilder imorgen, med flere skuespillere, statister, bil og katt (utendørs!). Mye å holde styr på. Folk er blide og flinke, så det skal nok gå veldig bra. Alle fingre krysset for at ingen bil kjører ut imorgen (eller at noe annet galt skjer)! Lillehammer er nå en skøytebane, det snør og regner om hverandre og det er helt håpløst føre. Jeg har allerede stått fast en gang, og jeg har ikke lyst til å gjenta det. To snille menn med spader og grus er eneste grunnen til at ikke Viking måtte redde meg.. Jaja, jeg gir oppdatering imorgen tenker jeg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du er flink og tøff :)

Anonym sa...

Skal vi bytte, eller?? DU ringer rare Lillehamringer og tigger penger, og JEG koser meg glugg på sett? Jaaaa....god deal....ingen penger i sponsekassa enda, desverre....this is GREAT!!! ;);) Men, vi fikser jo alt, så detta går bra....jada...