tirsdag, januar 02, 2007

Nyttårsaften


Selv om 2007s første dag skulle bli trist, så hadde jeg det veldig hyggelig på nyttårsaften. Nydelig mat var det hos Ida, og kjempekoselig. Når klokken nærmet seg tolv kom det flere til, (noe som fortsatte utover kvelden) og vi gikk opp på taket og så rakettene derfra. Super utsikt, men skikkelig kaldt! Etter at Ida stakkars fikk migrene takket vi for oss og jeg hang meg på Roger videre. Bildet fikk jeg tilsendt av Martin, og det er meg og Roger som spiser sjokoladekake-rester.


Selv om det var en veldig hyggelig kveld, kan jeg kanskje ha det som et lite forsett at jeg ikke alltid trenger å være til siste slutt. Og hvis jeg absolutt er så redd for å gå glipp av noe, så er det ihvertfall ikke nødvendig med en ekstra rom og cola kl 0630. Det jeg faktisk går glipp av er jo morgendagen..

Ingen kommentarer: