onsdag, januar 17, 2007

Mer film

Jeg klarte tilslutt å karre meg ut av sengen og sette kursen mot skolen for et nytt stabsmøte, en ny film. Jeg visste veldig lite om filmen fra før av, men har tidligere hørt mye bra om manus. Nå som jeg har lest det selv kan jeg snakke pent om det sammen med resten. Jeg skal ha noe av samme funksjon som jeg hadde sist, men litt mer kontorarbeid, og så skal jeg bare være med i halvparten av innspillingsperioden..det er ihvertfall planen.

Filmen handler om en kameratgjeng. Fem ensommen, rike, eldre menn som egentlig ikke har hverandre engang. Har bare lest manus en gang så skal ikke si så mye mer tror jeg. Men synes det er fortalt på en spennende måte, og rollebesetningen er det vel heller ingenting å si på. (Nils Ole Oftebro, Stein Grønli, Thor Michael Aamodt, Kai og Tom Remlov)

Skal nok bli moro å være med på. Litt synd å ikke være på sett nesten, men jeg kommer sikkert til å være glad for det de to dagene hvor resten av staben tilbringer 2 dager a 10 timer ute på isen på Sjusjøen.. Det har jeg vært med på før, og det er kaldt...

Ingen kommentarer: