lørdag, januar 06, 2007

Januar

viser seg å være en særdeles travel måned.. Er allerede i full gang med jobbing:film, amandus og servitør. På mandag starter opptakene av midtfilmen, og da er det syv innspillingsdager fremover. Det blir nok helt sikkert gøy, men jeg føler hele tiden at jeg burde ha litt mer oversikt, men jeg vet ikke helt over hva. Jeg skjønner nok helt sikkert hva det er sånn akkurat for sent, det pleier jo å være sånn.. På den måten får man den mengden med stress som det virker nødvendig (?) å ha på et filmsett.. man aldri kommer ihvertfall aldri utenom en liten krise eller to..

Jeg skal prøve å oppdatere litt under innspilling om hvordan det går o.l. Men det er lange og slitsomme dager, så hvis det blir lite action her i uken fremover er det det som er grunnen.

Ingen kommentarer: