lørdag, januar 20, 2007

Frihelg

Jeg sitter hjemme og nyter min første frihelg på veldig lenge (det virker ihvertfall sånn).. Igår kom Nora til byen, hun skal ha kostyme på en av midtfilmene, og det er veldig koselig! Gårsdagen gikk i hovedsak med til å feire Jørgens bursdag. Dagen startet med at han, jeg og vår nyinnflyttede sambos Marieke dro på Lillehammers nye sted, Elvegaten 17, og spiste lunsj før vi handlet inn til kvelden. Jeg dro for å møte Nora, og etterhvert kom det folk og vi hadde en herlig fest med ost og masse vin. Vi gikk aldri ut, så det ble dansing ut i de sene nattetimer her hjemme. Stas!

Mens jeg sitter her hjemme og nyter fridagen, måtte stakkars Nora opp "grytidlig" og dra til skolen for kostymeprøver..og der er hun fortsatt. Det blir taco og øl med etterfølgene konsert på Felix ikveld, Yoyoyo Acapulco, hvis vi begge er i form til det. Sitter og glipper med øya selv, og jeg har jo sovet nesten hele dagen. Men, har jeg først fri bør jeg bruke dagene godt synes jeg!

Ingen kommentarer: