mandag, januar 29, 2007

Sminketips


I veldig mange år har jeg droppet å bruke foundation fordi jeg har tenkt at det får være grenser for hva man skal putte i ansiktet. Men etterhvert som årene går begynner man jo å se nødvendigheten av det.. Jeg har allikevel hatt problemer med å finne en som jeg liker 100 %. Men det tror jeg at jeg har klart nå. Jeg har jo hatt Nora på besøk i en uke nå, og av mange andre positive ting med å ha henne på besøk har jeg dukket ned i sminkepungen hennes for å se om det er noe jeg ikke har oppdaget enda. Det var det, og jeg tenkte jeg også kunne tipse andre med foundation-"problemer" om Lancôme Magie matte mousse. Den er herlig å ha på, ser bra ut, og fargen porcelain passet perfekt til meg! Den koster et sted mellom 300 og 400 kr, men det er den verdt!
Update: på estetique betaler man 315 kr for denne

3 kommentarer:

Anonym sa...

takk for tipset. det var akkurat det jeg trengte... har nemligväört i akkurat samme situasjon som deg i det siste.

Marte den skumle svarte sa...

Begynte med foundation på alvor for to år siden, og nå klarer jeg meg nesten ikke uten. Finnes så mye bra, og kjøper man ordentlige varer på et sted med kompetent betjening og i tillegg husker at man har en hals, blir det bra.

Jeg er helt esthetique-junkie, da. Tør ikke tenke på hvor mye penger jeg har lagt igjen der de siste åra.

Cathrine.. sa...

L'oréals Translucide er også bra! Og billig! Funker hvertfall på min hud, da... ;)