mandag, januar 29, 2007

Tilbake til "normalen"

Da var andre pulje med midtfilm ferdig, og det er tilbake til det vanlige livet som ikke inkluderer filminnspilling. Det er deilig med en liten pause nå, hvis jeg kan kalle det en pause med Amandus, skole og jobb. Men det er alltid sånn at man har lyst til å starte på noe nytt, når noe er avsluttet. Og det er jo en god ting. Men først slappe av litt. Måten jobben som sponsoransvarlig var tenkt blir nok lagt om litt, slik at den ikke bare skal omfatte prisutdelingen, men heller festivalen som helhet. Det gir et større spillerom, så jeg gleder meg til å sette i gang med det. Alt er ikke helt avklart, så det blir å sette i gang for fullt i slutten av uka. Jeg har endel jeg kan gjøre før det også, som jeg kommer til å sette igang med imorgen. Idag er avslapning og å komme tilbake til normalen..kanskje til og med få ryddet rommet mitt.

Ingen kommentarer: