fredag, april 27, 2007

"Eksamen"

Det føltes i hvertfall i år som om jeg hadde hatt flere eksamener på en og samme dag. Gruppeeksamen, skriftlig eksamen og muntlig eksamen føltes det som. Jeg hadde altså mitt intervju ++ til filmskolen igår, og jeg aner ikke hvordan det gikk. Det hele startet med en gruppeoppgave hvor vi skulle lage reklamefilm for filmskolen, noe som igrunnen gikk greit. Videre fikk vi masse skriftlige spørsmål angående en tekst vi hadde fått utdelt, og så var det intervju. For de aller fleste er intervjuene idag og imorgen, men jeg er tidlig i alfabetet så jeg hadde det igår. Det var 70 min grilling.. Ikke det at det var så ille, men de fremsto som meget skeptiske både til meg og det jeg sa.

Det er jo ikke så godt å vite hva de egentlig tenker, og hvordan de ønsker å sette samme klassen. Nå har jo jeg møtt de andre søkerne, og har som "sensorene" tenkt meg ut hvilken klasse jeg kunne tenkt meg å gå i. Det blir rart nå som jeg har møtt alle hvis jeg ikke kommer inn. Jeg kommer jo fortsatt til å være på Lillehammer når det nye kullet starter...

Jaja, idag skal jeg drikke musserende og nyte Oslos herlige vårvær!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vææ! 70 min. grilling hørtes mildest talt skummelt ut! Håper det hele gikk bra og at du kommer inn ;-)

Dyveke sa...

Ja, det var litt voldsomt! Vi får satse på at de gir meg en sjanse:)

Anonym sa...

Hei!

Søkte etter "filmskolen + intervju" i Google og fant bloggen din. Jeg er kommet videre til intervju, og begynner å bli nervøs. Jeg skal ikke på intervju før 13. mai da, så jeg har fortsatt litt tid på meg, til å de-nervøsifiserer. =)

Jeg har søkt på manuslinjen, hva er det du har søkt på?

Dyveke sa...

Jeg har søkt produsent. Akkurat når jeg var ferdig med intervju osv. synes jeg det hele var litt voldsomt, men når jeg ser tilbake på det var det ikke så ille. Vet ikke hva dere skal gjøre som søker manuslinjen, men så lenge man bare er skjerpet og tar det som det er, så går det sikkert kjempefint!

Selv er jeg nå mest nervøs for svaret som jeg får neste uke!

Du må ihvertfall ha masse lykke til! Kanskje sees vi til høsten..?