tirsdag, april 24, 2007

KinoTeater

Dagen idag startet så som så..våknet halvannen time etter vekkerklokken, ti minutter etter at jeg egentlig skulle stå og presentere drømmeprosjektet nede på Fabrikken.. Presentasjonen fikk vi heldigvis utsatt, slik at vi var siste gruppe ut, og folket var overraskende positive til vår nysirkus-sommerleir for barn og ungdom..ikke dårlig.

Etter at jeg var ferdig visste jeg ikke helt hva jeg skulle ta meg til. Og da ble det jo lett å dra hjem til de to tingene jeg i det siste har blitt plagsomt avhengig av, nemlig Facebook og Grey's anatomy.. Heldigvis klarer jeg å arbeide med litt andre ting også, blant annet Hovefestivalen. Og da tenkte jeg det var på tide å promotere litt for Hove her på bloggen!

Nå er det nemlig blitt klart at det kommer til å være KinoTeater på festivalområdet. Noe jeg tror kommer til å bli helt supert! Her kommer det både til å være teaterforestillinger og flere filmvisninger hver dag. Når jeg først så lokalet ble jeg litt skremt for å være ærlig. Men etter flere gjensyn med mindre og mindre ting og tang ser jeg at det kommer til å funke kjempefint!
Her kan dere se hvordan det så ut første gang jeg så det:




Programmet for hva som skal skje er ikke offentliggjort enda, bortsett fra Grusomhetens teater som jeg tror kommer til å bli strålende! Men følger dere med på nettsiden, så kommer det oppdateringer der etterhvert. Jeg kan ihvertfall love at det kommer til å bli et knallprogram med noe for enhver smak. I år kommer man nok ikke til å angre på en ferieuke på Tromøya..

Bilde kommer fra www.hovefestivalen.no

Ingen kommentarer: