mandag, april 09, 2007

Personlighet..? Hmm...2.4?

Ja, da har jeg altså brukt endel av kvelden min på å se på Frøken Norge..det kan jeg jo bare angre på.. Ikke spesielt spennende program kan du si..og det tror jeg ikke juryformann Kathrine Sørland heller syntes i og med at hun ble ferska midt i en stor gjesp rett før resultatene skulle gis over. Hehe..det var programmets høydepunkt.

Ikke hadde jeg orket å stå der på tv og smile mens en jury leste opp resultater om meg..personlighet på en skala fra 1-5, tja..under middels kan man vel si at du er.. Trivelig. Men, det ble noen vinnere: (hun ene var nr 3 i fjor. jeg heiet på hun som ble 3 nå, man da kan jo hun bare bli med til neste år..ikke noe problem)

Bildene fant jeg på www.side2.no

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg zappet innom det jeg også, men det var så jævlig pinlig at jeg måtte slå av. off off off!

Dyveke sa...

hehe..ja, jeg blir desverre fjetret til skjermen av sånne pinligheter..