fredag, april 27, 2007

Sol og Gina Tricot


Idag har vært en herlig dag å være i Oslo, og sikkert andre steder og siden været har vært så strålende! Det har vært en skikkelig fridag hvor jeg har kunnet bruke så lang tid jeg ville på alt. jeg startet formiddagen med et besøk på Gina Tricot, mitt første faktisk. Der trenger man ikke så mye penger, men veldig mye tålmodighet. I dag var jeg på jakt etter noe spesielt, så jeg holdt ut. For en stund siden spottet jeg nemlig en ring på en fest, og ble fortalt av eieren at GT var stedet. Den fant jeg heldigvis, og noen armbånd fikk også være med.
Videre ble det avislesing og iskaffe på Stockfleth's. Av og til er det skikkelig deilig å gå alene på cafe! Det ble lunsj med pappa på Bristol, og så ble det vindusshopping på Oslo City. Der fant jeg noen ting jeg hadde lyst til å ta med hjem, men det får bli en annen gang..Disse tøyskoene tror jeg er det nærmeste jeg kommer til å komme de jeg hadde som liten, som jeg for en tid tilbake prøvde så godt jeg kunne å tegne i paint..

Denne t-skjorten får man hos Denim Gallery..

Denne fine saken finnes på Oasis, her er det ryggen som vises, trådene er i hvitt og sølv.

Nå skal jeg se litt på Paris Je T'Aime som jeg var så heldig at Pappa kjøpte til meg, og så skal jeg drikke cava hos Anita litt senere ikveld. Stas!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så mye fint du har shoppa da! :)