mandag, april 02, 2007

Mitt skattekammer

Idag har vært enda en nydelig vårdag hjemme. Da skal man jo egentlig bare sitte i sola og kose seg, men i tillegg til å late meg i solen og spise is fikk jeg tatt meg en tur til en av de lokale bruktbutikkene: Mitt Skattekammer. Der finner jeg nesten alltid noe, men jeg har egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe meg møbler eller ting nå. Som student som flytter mye har jeg allerede alt for mye å dra på. Men, jeg klarer jo ikke alltid å la vær. Det er lite klær o.l der, men litt, og veldig mye fine ting! Jeg legger ut noen bilder av både tingene jeg kjøpte, og det som ikke ble med denne gangen.. Først ut er en pelscape (ytterst av flere plagg) som jeg også kikket på sist gang jeg var hjemme. Veldig fin på, skuldrene er litt puffaktige. Men, lommeboken sa ikke ja denne gangen heller. Det er ganske mye fine pelsting der..
Så kommer en lampe som jeg bare vil ha, men den koster 850 kr. Jeg vet ikke helt hvorfor den er så dyr, men.. Har en lampe derfra fra før som er helt fantastisk, den kan jeg legge ut bilde av senere. Flere fine ting som jeg ikke har plass til..

Så til det jeg kjøpte. Først et fint flettefat i plast, lignende et jeg har blogget om tidligere som jeg ikke fikk på qxl.. Så en veske med fin åpne/lukke ting i oransje plast

Ingen kommentarer: