søndag, april 22, 2007

Vi på Saltkråkan

Som mindre (og egentlig fremdeles) så jeg om og om igjen på Vi på Saltkråkan og syntes at Malin var det peneste som fantes! Denne sommeren kan jeg rusle rundt i blomsterengen ikledd blå skjortekjole og leke Malin så mye jeg bare vil. Jeg tror nok desverre det er mer enn en kjole som skal til for å matche Louise Edling, men men..



"Du kan sette Malin på et lite skjær midt uti Østersjøen og før fem minutter er gått, kommer det en fyr svømmende og skal absolutt opp på skjæret."



Bildet av Malin/Louise Edling fant jeg www.svt.se, når det gjelder kjolebildene er det jeg som har fotografert en side i DV Mode med mitt herlige mobilkamera.. Den lyseblå er fra H&M, den mørkleblå fra Dreams by Isabel Kristensen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå...Vi på Saltkråkan! Sukk..gode minner der du. Jeg tok opp alle episodene på video, og så dem om igjen og om igjen. Replikker kunne jeg utenatt osv.. Hehe... Var det Pelle som sa det der med Malin på skjæret? Husker ikke helt men...

Dyveke sa...

Hvis jeg ikke tar helt feil var det en av de andre brødrene..litt sjalu alle sammen:)

Anonym sa...

Hehe... ja, de ville nok ikke miste henne, ettersom hun fungerte som "mamma". :)