lørdag, februar 17, 2007

Får ikke sove..

..siden jeg sov ganske lenge idag. Sliten og litt redd for å bli syk, halve Lillehammer har jo influensa om dagen, inkludert mine to samboere som nå er på bedringens vei. Men, te og c-vitaminer idag har nok gjort susen! Kan jo ikke akkurat bli syk under uka heller! Men, siden jeg alikevel er våken kan jeg jo legge ut dette fine bildet, gatemote fra Reykjavik. Har for ikke lenge siden kjøpt en kjole på Fretex som jeg fikk lyst til kombinere med skinnjakke på samme måte, men da må jeg jo kjøpe skinnjakke..og det tror jeg ikke jeg skal bruke penger på akkurat nå.. Men, fint er det uansett!

Ja..får litt lyst på lugg igjen også må jeg si!

1 kommentar:

Ave sa...

den hårfrisyren er kjempesøt!! Hadde jeg hatt likelangt hår som før, hadde jeg defintivt vilee hatt det sånn nå.