mandag, februar 26, 2007

Gale japanere og franske damer

Helgen har for det meste dreid seg om konserter, i tillegg til kjempekoselig besøk av Tine. På fredag var det som sagt 120 Days. Jeg synes de har veldig mange bra låter, og konserten var bra til tross for at jeg syntes de "safet" litt.. På lørdag var det på Felix det skjedde, to konserter på den lille klubbscenen.

Electric Eel Shock serverte en morsom konsert som start, med en egen japansk energi som var herlig! Og etter de var det Amulets tur på scenen. De var det stas å få sett på en sånn liten, intim klubbscene, siden jeg tidligere har sett de utendørs på Quart.

Høydepunktet var gårsdagens konsert med Nouvelle Vague som gjorde den trøtte søndagen bra. Tror de kan gjøre hvilken som helst søndag bra egentlig! Utrolig stas også at det plutselig var en god gjeng med kjentfolk tilstede, som jeg ikke visste om på forhånd!

Litt kort oppsummering det her..kommer forhåpentligvis litt hyppigere posting fremover..

2 kommentarer:

Zava sa...

Hei Dyveke! første gangen her inne - også ser jeg sannelig at du har en link til bloggen min, så hyggelig :) Liker din veldig godt forresten, - god innholdsmiks & bra tema. Ha en fin kveld!

Dyveke sa...

Takk skal du ha:)