onsdag, februar 28, 2007

Telefonselgeren

Ikke et vondt ord om Amandus, men mer om alle som gjerne kunne annonsert i den fine katalogen vi skal lage.. Eller nei, jeg skal ikke snakke vondt om de heller. Men, telefonsalg og annonsesalg, det fikk jeg jo egentlig nok av i løpet av mine år på Aftenposten. Nå gikk jeg jo på med ny giv og tenkte at dette her skal gå kjempefint, kanskje hadde jeg glemt alle nei-samtalene jeg hadde som selger..? Kanskje fordi jeg det siste året jobbet på kjeder og kjøpesentra og så hvor mange penger store bedrifter bruker på annonser og tenkte: da kan de vel ihvertfall bruke litt på Amandusfestivalen? Men, nei.. Jeg vil ha ja-samtaler nå!! Idag har jeg hatt en ja-samtale. Det er mindre enn nei-samtalene, og mye mindre enn: jeg får ikke tak i noen som kan/vil snakke med meg-samtalene..

Ja, da var den frustrasjonen ute! Imorgen er det ny frisk og forhåpentligvis nye ja-samtaler. Når de ser at Kronprinsessen kommer så kan de vel ikke si nei, jeg satser bare på at de ikke har lest avisen sin godt nok enda!

1 kommentar:

Cathrine.. sa...

Uff...dakar! Hvis det er noen trøst (eh, hvorfor skulle det egentlig være det? vi sliter jo for samme prosjektet) så får jeg også bare nei! Og "Hun er ikke inne nå" og "La meg tenke på det og ringe deg tilbake" og "Vi har fire uker behandlingstid"....hmmmmmm..jada, bare drep arbeidslysten vår, dere!!
Men, jeg har lagt om livsstilen min, er fra idag av en Evig Optimist, ALT ÅRNAR SÆ TILSLUTT! Stå på stå på, ingen dør om det ikke går..lalalaaa...

(ok, og da gikk jeg og la meg...;)