onsdag, februar 28, 2007

Selv om ikke sola skinner..

og jeg måtte ha ut litt frustrasjon i forrige post, så er ting ganske bra allikevel. Jeg har nå vært i Oslo siden søndag, noe som har vært veldig deilig selv om tiden løper avgårde alt for fort! Har fått planlagt ganske mye av hva vi har lyst til at skal skje på Hove i forhold til film, og kommet opp med et konsept som vi er veldig fornøyd med og har lyst til å jobbe videre med. Så får vi bare håpe at andre ser det på samme måte som oss! Fremover blir det endel møtevirksomhet, og vi skal ned til det herlige Sørland neste helg og se hvordan det ser ut på området, ihvertfall hvis vi kommer oss fram..det kan man ikke nå om dagen..

Idag skal jeg sannsynligvis ned på DogA, hvor det er festivitas (for å bruke Siljes uttrykk), sammen med Roger, Ida og Ingunn og kanskje flere til.. Videre skal kvelden brukes til å snakke om livet, Hove og drikke øl med Silje, og de to andre sørlandspigene Kari og Nora. Og så, imrogen tidlig bærer det tilbake til Lillehammer og eksamenslesing..

5 kommentarer:

Oberon sa...

......watch the movie....irma la douce.

Cathrine.. sa...

DYVEKE KOMMER HJEM!! HURRAAAAAA! Skal møte deg på stasjonen med flagg og orkester.....


-weeeee-

Dyveke sa...

gleder meg:)

Marte den skumle svarte sa...

Heia!
Er du tilfeldigvis i Oslo en dag, må du si fra!
Jeg er her fram til 20.april, og er veldig med på en øl eller en cafétur.

Dyveke sa...

Det blir nok endel farting frem og tilbake i den perioden, så jeg sier ifra så fort jeg har tid! Alt for lenge siden!