fredag, februar 02, 2007

Innspilling


Når jeg først er så godt i gang kan jeg jo legge ut et bilde fra siste innspilling også. Dette er tatt på Sjusjøen hvor vi filmet to dager. Scenen var et middagsselskap mitt utpå isen. Ganske ambisiøst med to hele dager der oppe i ca -20 på gradestokken, men mye mer i effektive kuldegrader! Jeg var der kun i korte perioder, men kan love at det var kaldt. Som dere kan se i bakgrunnen hadde vi noen store fakler som gikk på propan. Propanen frøs utpå isen, og måtte inn i hytten og tines, mens andre tanker ble båret ut. På bordet ser dere kanskje en flatskjerm (en av karakterene er tilstede gjennom tven under selskapet). For de som lurer, flatskjermen tåler mange kuldegrader! Det kaldeste jeg var med på var å bære opp rekvisittene fra middagsbordet. For å bære skjøre krystallglass må vottene av, og det kjentes rett og slett ut som om glassene frosset fast i huden..brrr.. Men, det var en fantastisk location!

Ingen kommentarer: