tirsdag, februar 06, 2007

Oslohelg


Det ble ikke vice-party for min del, men det var igrunnen like greit. Da jeg kom til Silje var begge ganske slitne, så vi ble enige om en rolig kveld med te, kjasing og film. Det var ordentlig herlig. Vi så Ed Wood (Tim Burton) som ingen av oss hadde sett før, og da ble det klart at vi så snart som mulig måtte se Plan 9 from outer space! Silje hadde den også, men det var for sent så vi måtte kapitulere.
På lørdag dro vi ganske tidlig opp til Solveig, hadde bare et lite stopp innom lysthusguttene med kake til kvelden. Dagen gikk med til handling rundt på Grüneløkka, lage mat hjemme hos Sol og selvfølgelig drikke champis midt på dagen. Det hører med! Var kjempekoselig, har ikke hatt en sånn lørdagsformiddag siden jeg bodde sammen med de tror jeg.. Festen var moro, og vi endte med å dra hele gjengen opp til et sted på Sagene/Torshov, Myhrens kjøkken. Veldig spesielt sted å være ute på i Oslo, men jeg fikk danse til gamle Britney-slagere, så skal på ingen måte klage! Og så fikk vi oss en veldig fin tur hjem langs Akerselva!


Bilder: www.imdb.com og privat

Ingen kommentarer: