torsdag, februar 15, 2007

UKA 2007


Da var oppgaven levert.. Jeg kunne godt ha vært litt mer fornøyd med den, ble alt for lite tid på slutten, og da går det jo litt fort i svingene.. Men det er bare å krysse fingrene, hele ti uker til jeg får vite om jeg er videre, så nå kan jeg begynne å konse på andre ting. Imorgen starter jeg med annonsesalget for Amanduskatalogen, noe jeg håper vil gå bra og så er det å begynne på Hove-planlegging! Tiden går fort, så det er jo bare å starte!


Hadde egentlig tenkt meg en tur på Dansbart idag, men er ganske sliten og har en travel dag imorgen, så lurer på om hjemme med film er tingen. Og jeg skal jo heller ikke glemme at UKA 2007 starter på lørdag, da braker det løs med Harmonica-konsert som jeg håper jeg får vært med på..hvis jeg ikke skal jobbe da..Men det er nok å kose seg med resten av uka, og så får jeg både besøk av Anita og Tine! Stas:)


Ingen kommentarer: