torsdag, februar 22, 2007

Konsert


Siden mandag og frem til idag tidlig har jeg vært så heldig å ha besøk av Anita! Veldig koselig med både vindrikking, sløving på sofaen, bytur og masse oppdatering og prating såklart! Idag har jeg prøvd å komme meg litt ajour med ting som har blitt liggende de siste dagene. Litt vanskelig siden vi klarte å være oppe til 06.30 idag tidlig. Men, nå sitter jeg da her på skolen og skriver mail, leser mail og legger planer..og holder på å sovne foran dataen.. Etterpå skal jeg ut i teltet og se UKA-TV tenkte jeg, og i kveld blir det herlig konsert med The Lionheart Brothers Felix! Gleder meg:) Men skal prøve å holde meg i skinnet ikveld, for imorgen kommer Tine besøk og konserter venter både fredag og lørdag, i tillegg til søndag når jeg drar til Oslo! Puh..

4 kommentarer:

Anonym sa...

jeg er trøtt!!!!!! ;) koslig å være på besøk :))

Dyveke sa...

Jeg var visst så trøtt at jeg sov forbi konserten jeg...det var jo litt kjedelig, menmen, er mer våken idag:)

Ida Hanna sa...

Lille due.. Kommer du til byen i kveld? Vi skel på konsert med Novelle Vague på rockefeller.. middag med musserende hos roger først. BLI MED!!

Ida Hanna sa...

hahah! så bra!, Vi var der begge to!! Det var så koselig. Fantastisk konsert var det!