tirsdag, februar 06, 2007

Funn

Tenkte jeg først kunne vise noen fine funn jeg gjorde på vei fra mitt og til Siljes hjem på fredag. Først skulle jeg innom Fretex for å levere noen kostymer for Nora. Der fant jeg den søteste lille vesken. Jeg er blitt veldig vant til å bruke store vesker, men i denne er det plass til akkurat det man trenger for en tur på byen! På vei til stasjonen stoppet jeg innom Ting & tøy hvor jeg fant disse fantastiske solbrillene. Veldig fornøyd!
Så var jeg kommet til Oslo og tittet innom H&M før jeg gikk til Silje. Det var farlig for der var det utrolig mange fine ting, butikken i Lillehammer er jo til å grine over i forhold. Men pengene var ikke der, så det var lite jeg kunne gjøre.. Inntill jeg fant dette smykket som jeg har lett etter på halv pris av 70%, det er jo bare det beste!



50 kr fattigere var jeg veldig fornøyd med tre nye fine ting!

Ingen kommentarer: