torsdag, november 01, 2007

Bittelitt shopping

Det ble ikke mye shopping som sagt denne Oslo-turen, men noen småting. Dagen jeg reiste fant jeg også noen ting i Lillehammer, selvsagt på Ting og Tøy.



Det var et fint hvitt sjal i ull, og en pelsmuffe. Man ser den ikke så godt her, men den er veldig fin, og god inni. Den har også veskehank og rom med glidelås bak, så den kan fint brukes som veske!




Endelig fant jeg meg også et sånt skjerf/hette i ett-sak som jeg har mast om i en evighet. Det var Indiska som slo til med denne fine i sort. (de fleste jenter jeg har møtt har først lurt på hvor jeg har kjøpt det fordi de synes det er fnt, mens det første guttene spør om er om jeg har blitt muslim..?)På bilde har jeg også på meg skinnjakken som jeg fikk av Nora, og et smykke som jeg kjøpte på H&M, en fin origami-fugl.





Ingen kommentarer: