fredag, november 09, 2007

bla, bla..Cavalli..bla, bla

Jeg hadde egentlig lovet meg selv at Cavalli-hysteriet ikke skulle få en post her hos meg, men den gang ei.. Har i forkant vært veldig skeptisk til denne kolleksjonen selv om jeg kan like noe av hans design. Cavalli for H&M = tacky i mitt hode. Det lille jeg hadde sett frem til idag fikk meg også til å tenke at jeg hadde rett (selv om jeg må innrømme at jeg synes skinnjakken er litt kul..), nå når jeg kom fra jobb tenkte jeg å gå inn på nett for å kikke litt siden deler nå er lagt ut for salg der. Men, nå har jeg prøvd i en halvtime uten å lykkes..det er hysteriet sitt det..(og jeg bidrar..hehe)..godt jeg ikke har planer om å handle noe, det kan jeg nok bare glemme..

Update: vel..etter 40 min fikk jeg da innpass hos H&M..synes kolleksjonen er ganske kjedelig jeg, men hadde jeg hatt penger skulle man ikke sett bort fra at jeg hadde kjøpt med meg armbåndet eller ringen..de likte jeg!

Ingen kommentarer: